9. Mina inspirationskällor

Egentligen skulle man nog kunna säga att jag inspireras av alla aktiva människor.
När det kommer till mat som tycker jag att den här tjejen kommer med grymt smarta tips.
När det kommer till brottarmattan så är det helt klar emma weberg som är en stor inspration, har mött den tjejen ett X antal ggr och får hon ingen skada så tvivlar jag inte ett dugg på att det är hon som representerar sverige i nästa OS, och jag tvivlar inte ett dugg på att hon då vinner hela skiten eftersom en av hennes tuffaste motståndare också tävlar för sverige.
När det gäller grapplingen så inspireras jag från alla håll och kanter känns det som. Igår satt jag och facinerades över sjukt bra matcher. sjukt snygga subbmissions och tekniker. Men mest av tränare Roger, han har fullmakt över min träning just nu. Och det känns jäkligt bra. För på dom 2 veckor som han har haft det så känns det redan som att jag har fattat så mycket mer än vad jag gjort innan.
och bara av att läsa träningsbloggar över huvudtaget så tycker jag att man taggar till :)
sofi - bella - johanna är några bloggar som jag klickar in på ibland :)

Kommentarer
Postat av: Jossa

haha om vi var ;)

2011-05-15 @ 16:23:41
URL: http://josefinawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0