6. Mål med träningen

Jag har flerfa olika mål med min träning, och det känns som att det ploppar upp lite nya titt som tätt. Med fokus på det som känns viktigast för stunden.
Först och främst så vill jag ju ha en bra hälsa, jag vill må bra av min träning. och i dagsläget gör jag verlkligen det.
Synliga magmuskler är ett mål jag strävar efter. men just nu har det hamnat lite i skymundan för vad jag har för mål för tillfället.
6½ vecka kvar. Sen ska jag iväg på SW SM,känns.. ehm galet.
Men jag har en bra tränare som ska shapea till mig. Ska bli galet skoj. och jag vill verkligen hinna med att utvecklas så mycket som möjligt. vill veta att hur det än slutar så är jag nöjd med min insatts. Och att min tränare är nöjd med min insatts. det är mitt träningsmål just nu. Det är ett mål jag tänker klara av.
sen vill jag ju gärna fixa lite starkare psyke innan, lite posetivare sådär skulle inte skada. men det måste jag jobba på själv. och jag vet att jag inte brukar se så jäkla ljust på saker. brukar stänga av mej och ingnorera. men här ska det fokuseras !
Så som sagt, mitt mål nu är att komma i form - prestera - fokusera - och ha jävla mycket skoj :D
sen efter det blir det nog en tatuering eller två.. fast inte den där.. det blir en, eller två på fötterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0