12. Favoritidrott

hmm jag tänker inte svara med en favoritidrott jag utövar eller skulle vilja utöva / kunna.
jag ska svara med en favoritidrott jag aldrig skulle vilja utöva, eller ens prova.
..
stavhopp och höjdhopp. Två saker jag älskar när det går på tv. Det ser så enkelt ut. men som sagt ser..
Skulle aldrig falla mej in att ens tänka tanken på att börja med något utav det, inte ens prova på för skojskull. Finns väll inge skoj i att antagligen bryta nacken i ett försök att hoppa över en meter i höjdhopp. Ja det är väll där någonstans en ingångshöjd skulle börja och sluta för mig :P
Och stavhopp, hur tänker man när man börjar med det, det och backhoppning liksom. hur tänker folk ? man måste juj slå ihjäl sej ? Jag är lite höjdrädd av mej sådär. och visst man börjar ju inte med att försöka hoppa över 4-5 meter, men nån gång ska man ju försöka komma dit med.. men det är lite roligt att titta på , speciellt när någonying går jävligt snett ;P
Okej, det är ju inte mina favoritidrotter, långt långt långt ifrån. men favoritidrotter som jag aldrig vill prova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0