.-.-dsclmcds< bikjbc

det blev en liten sväng till kasen igår. madde och jag svängde förbi statoil och fixa kaffe, mötte upp lindha som smuttade på sin alkoholfria öl. så åkte vi till högbo och värmde oss framförden övergivna kasen.
sen åkte lindha hem. och jag och madde satt oss och kollade på film och åt gotta. nmassor av gotta.
men det blev jäkligt mycket över med. det var ju inte riktigt det som var meningen. men det är bara slänga. jag är inte den som kan ha gotta hemma utan att äta upp det så.
det blev endå en tidig kväller. strax efter två åkte madde. vi skulle egentligen titta på film hela natten. men jag satt ju och somnade hela tiden jag. trevligt sällskap ;P
idag kanske vi ska ta en lång promenad. jag skulle verkligen behöva det. jag tycker inte om mina hjärnspöken just nu. vill bara skjuta av mitt huvud så skulle problemet vara löst. men jag vet inte om det är riktigt så det funkar.
så istället väntar jag på att madde ska vakna och höra av sej så att vi kan ta våran promenix :)
och fram tills dess har jag min bok som snart är slut, jag är så fastg i den att inte ens facebook lockar :P!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0