bla bla bla

bara 2 dagar kvar sen är emma här :)

alex var nyss förbi på lite kaffe och postbyte :P hennes pojkvän fyller år idag, så hon försökte även bjuda hem mej på tårta senare. men jag har ju träningar då. 3 stycken idag.. undrar bara om jag hinner till den tredje. tänkte försöka hinna med det iaf.. så jäklans stressigt att ta sej dit utan att bli alldeles för sen.men det borde gå.

drack bara tre koppar kaffe på jobbet idag. bra där ! man blir ju så sjukt trött av kaffe om man dricker för mycket. märktes igår när jag låg och i stort sett vilade bort hela dagen. uscha.

nu är det fan vår. härligt. nu börjar långpromenaderna.. och så fort snön går bort lite mer så finns inga ursäkter till att jag inte ska ut och springa. tog emot för bara några dagar sedan. men nu börjar motivationen växa :) ska fan bli härligt att dra ut och springa. försöka få upp lite kondition och försöka bränna lite :) men just nu.. nje.. kommer ramla och slå ihjäl mej med mina snubbelfötter  :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0