glass i lass



farligt att ha en pappa som jobbar medglass på Åland. för varje gång han kommer hem så har han glass... man blir fet av glass ! det är han ett levande bevis på som fan ! okej... det kanske är lite andra grejer som spelar in i hand feta livsstil med... men glass är en liten del av det iaf :P
kolaglass... har han packat på mej ett par stycken.. den är fan inte ens god ! den är för söt. men det är bra för så kan jag låta bli dom. det är dom andra jag är orolig för.. hjortronglass och glass som smakar äppelpaj !! den är så sjukt jävla god. och jag får inte röra den förens på lördag då jag får äta vad jag vill.. !visst jag har fuskat som fan med min jäkla diet hur länge som helst nu känns det som.. men jag tänkte skärpa till mej.. idag.. orkar inte med uppblåst mage längre :P känns inte så jäkla bra..

så om ni kommer hem till mej nu... så får ni fan vara beredd att käka glass.. för jag tycker att det är sjukt jobbigt att ha den hemma när jag inte får äta den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0