frågor

Hittade lite frågor..bara lite tråkfrågor sådär.. bra tidsfördriv
så om ni undrar något så ställ en fråga, vilken som helst och jag LOVAR ett ärligt svar :) kom igen. jag behöver lite tidsfördriv medans min mage lugnar ner sig lite..


Höger- eller vänsterhänt: Höger, är helt okontrollerbar i vänster.
Favoritgodis: Alltså godis, hallå ? gottegrisen här ! men jag älskar lakrits och mörkchoklad, mjölkchoklad, riesen, sura godisar... alltså jag kan rabbla upp allt ! jag älskar gotta tyvärr.
Fisk eller badkruka: Fisk!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: penna & papper (gills fan som en), säng och ett trevligt sällskap.. sen förutsätter jag att det finns nice med mat där..
Morgon- eller nattmänniska: Morgon gissar jag på.., men jag är lite konstig sådär.. är nog lite av en vaken människa överhuvudtaget jag..
Kommer du ihåg din första kärlek: Oundvikligt efter att han varit i mitt liv all denna evighet.
Älskar du henne/honom fortfarande: NEJ!, han är en bra kille,typ.. inte för mig. där finns inget på den planen kvar.. men han kan vara en bra kille och jag hoppas att han blir det för någon annan.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej !
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3... eller om man börjar med ett sen kan man ju se hur jävla mycket man spricker, blöder,skiter ner sej och vetefan allt som kan hända och ske, Lycka till emma ;) hehe
Är du kittlig: skojjar inte !
Största svaghet: godtrogen
Använder du knark? No fucking way ! aldrig provat kommer aldrig prova. sett alldeles för många i min närhet som har skitit ner sina liv pga av det. har haft alldeles för mycket droger runt mej i mitt liv för att kunna ha frästas av det. skulle aldrig någonsin prova nå skit. visst knarka kaffe det gör jag, men det är väl där min gräns går också gissar jag..
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte, folk skulle väll säga skor där.. men vi är ju inga masajer heller. vi behöver skor när vi är ute... och jag tycker om att kunna variera mej.. eller titta på.. eller bara prova.. äga. ja jag gillar skor. men besatt :P njae.. mer ett sätt att skämma bort mej själv på bara ;P
flyttat antal gånger? Nu ska jag se om jag kan få det här rätt.. typ 14ggr ungefär
Favorit parfym? Är galen i beckham parfymerna.. men på sommaren typ escada
Vad skrämde dig om natten som barn? vissa saker är lika bra om inte alla vet.. vissa saker skulle vart bra om inte ens jag visste. för samma sak då som nu skrämmer mej om natten. men vissa nätter har jag tur, då finns inte dom taankarna där :)

Hund eller katt?
Grön eller röd?
eller cykla?
Varmrätt eller efterrätt?
Tv eller dator?
Båt eller flyg?
Hamster eller marsvin?
Äpple eller banan?
Lägenhet eller villa?



Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken Emma? Ska din syster ha barn? Vad roligt för henne :D

2011-03-17 @ 20:43:59
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du skriver(skrev) ju mycket om ditt ex, och ni var tillsammans länge. Va det aldrig otrohet i erat förhållande, från din eller hans sida? Isf var det bara en "engångsfling" och hur löste ni det?



Fin och rolig blogg btw :)

2011-03-18 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0