torsdag

blev ganska sent igår.. kom i säng vid halv tre.
men det gjorde ju ingenting direkt.

sitter med honungsvatten nu och försöker att krya på mej :P måste ju bli frisk till helgen. eller a ännu snabbare t, till ikväll.

ikväll så måste jag träna brottning istället för mma. det suger. ja helt ärligt så gör det verkligen det. brottningen kan funka på tisdagar för mej.. men torsdagar, jadu det var ett tag sedan man var där. egentligen så tycker jag att jag borde hiinna med mma träningen innan.. visserligen så börjar brottningen kl 18 men... den är ju endå så utdrageg. fast så blir dom arga på mej.

nu ska jag fortsätta där jag slutade igår.. fixfix här hemma. och förutom träningen och städning har jag inga som helst planer för dagen. det är skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0