tisdag

jobbat idag, sen var jag en sväng till AF... pratade lite framtid :P och jäklar vad jag vill mycket olika saker har jag kommit fram till.. vart inge klokare av det där inte..

Lenita kom förbi en sväng, trevligt trevligt.

tvättar gör jag med. så jävla duktigt.. världens sämsta torktummlare.. min tvätt är blötare nu än innan jag slängde in dom där.. men det kanske torkar till slut ??

borde hoppa in i duschen så jag slipper lukta frukost. skulle vara trevligt.. men det hänger tvätt i hela badrummet så det känns som en omöjlighet just nu..

brottning ikväll.. sen får vi väll se vad med tisdagen har att erbjuda.. fick ett lyckosms av madde idag iaf. den 15:e börjar dhw. lycka eller vad ? , snart är maddes och mina tisdagstv kvällar igång igen, fast liute nyttigare än vad dom vart innan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0