tisdag

kom nyss hem från jobbet. var riktigt pigg hela morgonen.. dock drack jag 11 koppar kaffe..
men jag tror jag hade vart jäkligt pigg utan dom med.. men kanske inte lika kissnödig.

var ju inte så jättesmart när jag skulle hälla på tevatten över min gröt då jag råkade ta kaffe istället.. men jag tänkte att jag var ju tvungen äta upp det ändå.. annars hade det ju blivit vitt bröd, bacon och äggröra.. och jag vela inte fuuska.. så jag åt min kaffegröt.. smakade inte speciellt gott. men det gick ju ner iaf..

nu ska jag väg och gymma. Nicklas ska köra slut på mej gissar jag. mej och mina stackars små svaga axlar. menmen. jag ska väll vara glad för det. måste ju biffa på mej lite om mina skulderblad ska bli stela :)

och sen är det ju fettisdagen idag med. shit va nice ! då måste jag ju få äta en semla.. eller två eller tre.. okej kanske inte ska överdriva. men en ? det borde jag ju kunna..
aja ska byyta om nu..

den här veckan blir det iaf jobb tis, ons och tors..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0