svettigt värre

sjukt svettig just nu.. fortfarande inte tagit mej in i duschen. kanske borde göra ett ryck.. men jag är fan lite rädd att dra bort twejpen från foten.. kommer ju göra svinont !

är sjuktsvettig. fast dock å tror jag att den mesta svetten inte ens är min svett.. för riktigt såhär svettig tror jag inte att jag blir helt själv :P

lite smått yr i huvudet sådär efter ett antal strypningar :P men jag har fan lärt mej mycket idag. och innan jag lämnade hallen så fick jag lära mej ett väldigt enkelt grepp.. känns som att det är en sån där sak jag faktist kan komma ihåg :P

ne nu måset jag hälla i mej en proteinshake och hoppa in i duschen. borde kanske diska och städa lite med.. alltid trevligare att vakna upp då.. men.. ? orkar jag det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0