ny dag - hoppas på lite mera ork

fredag idag.. rätt så skönt.
ska iväg och jobba nu.

igår tränade jag.. Tänkte bara vara med på början, när vi körde tekniker. och sen hoppa över själva sparringen. var så jäkla yr.. men sen när det väl blev dags för sparring så bet jag ihop och försökte iaf. måste ju få ut allt jag kan av träningen :) gick inte sådär bra riktigt.. men jag tog mej igenom träningen iaf. och jag försöker, försöker verkligen komma ihåg alla olika grejer.. svårt som fan att minnas nya tekniker ju.

sen hade jag en riktigt trevlig och lugn kväll. såg på film. mysigt mysigt :)

Idag blir det jobba, sen hade jag tänkt att jag ska försöka få tag på min katt. Jag tror inte att jag kommer att kunna ha den i min lägenhet eftersom jag redan är allergisk.. och nu bor jag i en etta... det kommer nog kanske inte gå. så cissi som älskar min katt kanske ska få ta honom. ska gymma med nicklas idag med är det tänkt. jävla axlar ! usch och fyyy ! men jag ska försöka tagga till lite. (och kanske inte maska lika mycket som sist) det vore inte helt fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0