ni är ju tråkiga om ni inte ens försöker !

svara på dom här punkterna så får jag se hur mycket ni kan om mej :P

Fullständigtnamn:______
Ålder:______
Födelsedag:_____
Ögonfärg:________
...Smeknamn:_____
Favorit färg:_____
Favorit mat:_________
Skostorlek:______
Favorit artist:______
Favorit låt:______
Min hobby:______

det är ju inge svårt eller ? jag kan svaren. det är alltid en bra början.., tror jag.

jag behöver faktist lite lätt underhållning.


det är nu jag skulle lagt upp en stekhet bild på mig.. men insåg ganska snabbt att jag inte hade några sånna.. kan ju låtsas som att det försvann med flytten.. ungefär eller inte. men jag kan ju visa min otroligt vackra morgonfrisyr bad hair day big time.. det är när det ser ut sådär som man vet man måste klippa sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0