myspys med sara

haft sara här :) hon har kommit hem från NZ nu :)

har dock tryckt en massa godis.. inte bra. det är fan det värsta för min mage. får godisbulle på en gång ! och så lär jag ju knappast få mina magrutor jag så jävla gärna vill åt !
men jag fick sånt jävla sug ! och det var bara falla för det, och det kanske var lite bra.. för jag är inte ett dugg spyfärdig pågrund av yrsel längre.. dock jävligt ont i magen :P men smällar man får ta ;)



nu ska jag hoppa i sänng och sussa :) jobba imorgon. se   ska jag hem till mamma och hämta nycklarna (eller om vi skulle ses på stan) troligtvis träna brottning efter det om jag hinner dit..  osv osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0