min dag

lite snabbt för uschen väntar :)
var ju på sandvikenhus med alex, det gick åt helvete. eller visst vi får byta lägenheter det är inget problem.. men jag har ett erbjudande på min lägenhet så att jag betalar som fören etta.. och byte vi så bryts det och alex får betala 5200:- istället för 3500:- liten skillnad sådär..
så vi tänkte fortsätta som vi har gjort nu..

hann även förbi mamma en snabbis innan träningen, var bara förbi och sa hej. det var längesen jag träffade henne nu..


var på träning. höften eller vad fan det nu är krånglade som fan.. men fick kramas lite och slå lite grepp..

nu väntar jag in madde :D och våran superduper tisdagstv kväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0