Måndag

kanske borde ta tag i diskberget som har legat och växt över helgen. men det är ju lite jobbigt.

nu blir det iaf frukost, en smoothie.
sen börja traska mot björksätra, till sjukhuset för att få ett recept utskrivet.. ingen återvändo där inte.
förhoppningsvis så börjar alex skolan sent idag och kan följa med :P hon måste ändå till samma ställe det vet jag ;)

och idag får jag träna igen med :D
känns toppen. nu hoppas jag bara att min höft ligger som den ska..
blir mma idag, och ett rejält magpass innan.. tänkte plåga sönder min mage idag. det behöver den.

och ta tag i disken, hoppas jag.. fan kan ingen annan komma och diska åt mej ? :) nån borde väll tycka att det är kul att diska ?


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman

om du inte har nåt speciellt för dig efter sjukhuset så kan du ju komma hit och ta en te eller...puss puss

2011-03-14 @ 07:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0