madde och mina tvkvällar

så jäkla niceiga !
dhw började ju som sagt igår. och jag och madde satt bänkade (blev att titta på C-T efteråt med)
det är ju hur underbart som helst.
men det har ju börjat spåra så jäkla rejält !
vill verkligen att det ska vara sista säsongen så att det bara är över, men fan om man inte får en förklaring till allt. jag och madde ska ha värsta dhw marathon när alla säsonger är slut.
och vi längtar så det kanske är dags att det ttar slut nu så vi slipper längta..
andra saker jag och madde planerar lite som kommer bli av och som vi hoppas på att ska bli av .. förutom våra obligatoriska tisdagstvkvällar så förstås..

* våra sommarfrukostar / och våra majsgrillningar
* Flytta till Linköping till hösten
* Åka utomlands
* Kryssning (typ i april måste ju lätt bli av.. vilka är på?)

och en massa massa annat som vi kommer på typ hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0