lördag

dagen började med att möta upp syster för att äta frukost på hotell princess. varf ju lite smått skönt att varaf där och mumsa frukost när jag inte jobbade ;P
varf ju tänkt att emma skulle sova hos mej.. men hon blev allergisk tyvärr.. vi kom fram till att det kanske inte var så smart med mina duntäcken..

efter det så var vi iväg till mamma en sväng och tog en liten promenad med henne. avslutade den rutten med att möta upp pappas kusin (som är mer i ålder för att vara min egen kusin) och hennes dotter maja som jag är sjukt förälskad i just nu..hon var så himla goo trots att hon tvingade mej att springa runt när vi var och åt.
gjorde misstaget att beställa en tonfiskrulle.. ett starkt beroende jag hade för ett år sedan.. och jag får inte bli beroende av dom igen. :P
och trots att hon kallade mej tant :P vi var iväg till årsunda och tände lite ljus på ett par gravar. ibland måste man tänka på dom som varit viktiga :)

blev även en snabbis hem till pappa, men jag var så jäkla trött så det blev hem till mej lika fort som jag kom dit.
och här är jag nu..
tänkte lägga mej i ett varmt bad och piggna till,kanske gå tillbaks till pappa och träffa emma igen. hon åker hem imorgon så det känns som att jag borde ta varfa lite på tiden även om jag är trött.. typ se melodifestivalen med dom.. för den åste jag ju nästan se. tönt som man är <,)
men jag harf egentligen inte orken att sitta hemma hos pappa.. funderar på att antingen det eller ringa nån kompis att döda några timmar "festival" med..

senare ikväll vet jag inte vad som händer. kanske en myspyskväll för mig själv ? kanske träffa någon vän eller nå.. eller kanske en liten utgåg <+ får se var orken finns och är...



hur kan man inte bli kär i henne ? helt underbar och sååå jäkla söt !


ida letar efter gravstenen.. tur att nån av oss visste vart den var.. för det var inte lätt att hitta under snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0