lite trött sådär

kommit hem från jobbet nu. är lite smått trött efter min bristande sömn i natt och en sjukt stressig morgon.
riktigt sjukt stressigt har det varit.. plus att den där jäkla tysken vägrade gå från frukosten.. han stod hela tiden och försökte prata med mej... jag försökte fly.. jag flydde.. han kom efter..
jag har bliviträdd för honom.. speciellt efter idag då han tog tag i mig och stirrade in i mina ögon och sa  I will never give up
NOO SHIT det märker jag inte ! vill bara att han ska åka hem.. låta mej vara. han börjar bli lite väl creepy kanske !? eller så är det jag som bara är otroligt fånig.. kan vara en blandning..

nu är bara frågan vad jag ska göra typ nu..
min lillasyster har match klockan två som jag gärna vill se.., men jag har även en träning som jag borde gå på då.. verkligen behöver gå på.. men jag borde verkligen försöka vila också, alltså typ sova.. sova ut.. tror min kropp lioder lite av sömnlöshet.. den vill inte fungera riktigt som den ska.

men frågan är vad som är bäst för mig just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0