kanske dags nu



dags att sova kanske.. då kanske jag kan sova ut lite.. börjar 05.30 imorgon. och den dagen kommer vara lika stressig som idag. fyy fan va skönt det ska bli med måndag efter det :P
men som sagt.. dags att krypa ner under täcket och drömma sött.

en förhoppningsvis utvilad Fia imorgon ! och fan va det är viktigt att jag sover ut nu... fan har fortfarande kvar småsår typ ett skrubbsår på foten som vägrar läka.. och allt tyder på att det är sömnbristen som ställer till läkningsprocessen. sömnbristen ställer även till det på andra plan.. typ som matsmältningen, sötsugen och mycket mycket mer som jag inte vill.. men ibland är det bra härligt att inte sova. men inatt passar jag på att sova ut.. vill ju orka med att vara pigg på dagen med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0