jävla skit

helvete vad min godis skål står och lockar på mej. men nej jag tänker inte äta en enda godis idag !! tänker inte äta något jag inte borde äta idag !
måste ta mej ur dom vanorna nu.. den senaste veckan har ju kanske inte varit sådär jättenyttig.. och det kanske är därför jag vart så trött??
så det skulle vara bra om någon vill vara onyttig och äta upp mitt godis.. eller åtminstone gömma det för mig. jag kan ju inte gö,mma det. då hittar jag det ju.

jag hatar verkligen den här datorn.. jag fattar verkligen inte varför den inte vill fungera. varför den slocknar hela tiden. sjukt drygt iaf.. den är ju släckt mer än vad den funkar.

tvättar just nu.. det är inte så roligt som det låter.. ar flyttat ner lite grejer till källaren med. en jäkligt tung låda.. och ja jag bar de självklart jäkligt fel.. så jag har sjukt ont i ryggen. men det borde gå över. tänkte försöka undvika att ta nå smärtstillande eftersom man blir lite småslö då.

kanske ta en powernap innan madde slutar jobbet ? lockar som fan

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ta med dig skålen hit.... puss puss

2011-03-07 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0