fredag

usch vilken dryg dag det har varit..

börjar med en sjukt stressig morgon (glad att jag fick jobba över lite dock)  m hann inte äta ordentlig frukost på jobbet.. blev bara ägg och äpple i förbifarten ungefär.

pratade med daniel idag, hade hoppats på att vi skulle slippa hamna på dagisnivå.. men det var tydligen för mycket hoppas från min sida.. jag kan verkligen inte förstå vad han försöker få ut genom att bete sig som han gör.. jag är bara så jäkla glad att jag slipper allt det där nu.

varit allänt seg hela dagen..

nu har jag iaf tagit mej och handlat godis, som att det skulle vara en bra grej ?
duschat och diskat.. mjo lite har hänt :P
funderarf på att dra mej till bj oo hem till alex.. ha lite mystjejkväll hon och jag. kanske är det som behövs ;)

eller somna här och nu? nja kanske inget brfa alt. behöver ett bra slut på den här dagen.. så det lutarf åt att alex får ett besök av mej .   :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0