fredag

idag ska jag försöka ta det lungt som bara fan. :) det blir jobba, och kanske lite dammsuga och skura här hemma. annars blir det lugnt som fan. titta på film. köpa lite smörja till ryggen kanske..
och såklart göra våfflor !! det måste jag ju göra ! det är ju våffeldagen, en av alla dom härliga högtiderna ;) fast det blir en lite nyttigare variant :)

men nu ska jag göra mej klar för jobbet.



men nu tankar på jobb jobb jobb :D

och tävlingen i mora nästa helg, fuck fuck fuck annelie. varför påminde du mej inte om att wasa var nästa helg för ? har hela tiden gått och tänkt att det är helgen efter. har ju helt isidosatt brottningen nu ett tag. eller a vart där på tisdagarna har jag men resten har jag hoppat för annan träning :) blir att brottas nästa vecka :P


Kommentarer
Postat av: Annelie

Fan vad drygt att tro att den var en helg senare. Men det blir bra, du har ju i alla fall tränat något :D. Det ska jag testa med gröten, men om jag ska träna på morgonen, ska jag äta den innan eller efter träningen då? :)

2011-03-25 @ 06:53:03
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0