fredag

shit ! sjukt trött.
kom nyss hem från jo9bbet.
började halv 6 idag istället för kvart i sju som jag brukar.. sjukt mycket gäster på hotellet idag. så det blev även att jobba en halvtimme över. men det är bra :)

sitter och försöker få tag på hälsocentralen.. dom ska ringa upp mig halv två ? hur kan det ta sån jäkla tid ? aja nmåste iaf dit ifdag. så jag hoppas att dom fixar en tid åt mej till på eftermiddagen.
ehm, funderar på en promenad. men är sjukt jävla trött.. känns som att jag skulle kunna dö vlken sekund som helst.. eller kanske inte riktigt men lite halvt..

och nu blir det säkert sjukt mycket "stavfel" i det är inlägget. men det kan jag så fint förklara sörru !.. det är för att min dator har slocknat.. men jag fortsätter skriva.. missar nån bokstav ibland.. och hoppar lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0