:)

har iaf fått mej ett par rejäla promenader idag. det känns bra.. lite motion åtmnistone.
och magen är trött nu för mina situps är gjorda + en hel jäkla drös med andra magövningar..

men nu har det slocknat lite för mej igen.
blir nog en sjukt tidig kväller för min del..

och imorgon upp och jobba igen.. samma tid. fan halv 6 är ju sjukt tidigt. så känns det nu iaf..

nu ska jag fixa och dona lite.. har lite grejer att ta tag i.

fast... jag skulle behöva en händig man här hemma som skulle kunna borra åt mej hahaha. jag törs inte själv då river jag väll lägenheten. var förbi pappa iidag och snodde åt mej hans lilla betongborr.. måste ju upp med saker på väggarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0