....

kom precis hem. sjukt blöt om fötterna jäkla slask.
har hämtat min cykel nu iaf, men jag kunde inte cykla på den.. för det var punka..
inte lika roligt.
men var hem till pappa och snodde hans cykelpump påvägen hem..

har varit iväg till sjukhuset nu.. hann med att träffa madde innan. och alex var gullig och kom till sjukhust och mötte upp mej :)

nu är bara frågan.. ska jag eller ska jag inte? jag försöker väga upp det bra och det dåliga..
det dåliga är ju att jag antagligen kommer att gå i vikt, och kanske få lite humörrubbming.
men det bra är att mina tuttar kanske växer lite ;P haha och det är ju ett stort stort plus ! men sen behöver det ju inte bli så och då är det ju mest minus.

aja..
det märks väll hur jag gör...

nu ska jag ta tag i disken, för så duktig är jag.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0