det tog helt stopp

min kropp är totalt stum.
det tog helt stopp.. kan knappt stödja mej på benen och mina ögon bränner och pulserar. när ska jag lära mej att lyssna på kroppen i tid?

försökte mej på min dagliga dos av 200 situps.. kom till sju sen slocknade det för ögonen. tror jag lider av lite sömnbrist kanske..
men på nå sätt måste jag träna idag. vägrar ha en till slödag, jag vgrar! men just nu är det omöjligt.

jag Är så sjukt taggad att träna, men där stannar det. och det suger. vart fan är orken ? jag måste ta tag i mina vardagsrutiner nu. rycka upp mej lite inte bara låta dagarna rinna förbi.

vila några timmar nu kanske..eller a jag har inte så mycket annat till val.. försöka få med någon till brottarlokalen när jag piggnat till kanske.. fast jennie har musikalträning då.. typiskt.! jag vill ju grapplas,typ försöka gå igenom lite vi borde ha lärt oss vid det här laget:) men annars får jag väll typ träna nå annat bara för att röra mej lite..

måste fan fixa mitt cv idag med.. måste ju söka massa jobb tänkte jag.. drygt.. men nödvändigt :) hur fan ska jag orka med det då hade jag tänkt ?

aja.. mår jävligt bra annars iaf :P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag känner igen mig Fia. Jag har sånt sug efter att träna, men jag tar mig inte dit!. Är så jobbigt, alla rutiner jag hade innan jag blev sjuk har försvunnit igen. Måste komma på hur man får tillbaka dom :P. Annars så väntar jag på att få skriva ditt vägningskort till wasacupen :D

2011-03-19 @ 22:56:57
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0