Dag 35 - Sötsaker

Älskar allt som är sött, nästan.
Är inge vidare förtjust i kakor. dock finns det undantag.. typ om dom i stortsett bara består av choklad.
Men annars så är inte kakor någon last.

Däremot allt som har med grädde att göra. Semlor, kladdkaka med grädde (kladdkaka utan grädde med för den delen), ris a´la malta, panncotta..

brownies, härligt kladdiga brownies.

lösviktsgodis.. eller gois i alla dess slag :P

förut var jag inge vidare förtjust i choklad .. men det har tyvärr ändrats mörk och mjölk :) mmm
men vitchoklad är äckligt sött och inte vidare gott...

glass är jag inte sådär överförtjust i.förutom twister på sommaren som är ett måste ! tycker absolut inte att det är äckligt med glass. men det är inget jag brukar bli sugen på. men det finns ju även gott där med. som ben & jerrys chocholate fudge brownie, eller äppelpajsglas.. och kanske gooaste glassen jag någonsin smakat SIAs bubbelgumsglass. den är riktigt god, och jäkligt rosa och fin :)

Väldigt onödigt inlägg det här kände jag. men men, det är ju alla andra inläggen med så.

på lördagar får jag äta sötsaker.. men annars låter jag bli. försöker iaf. och för tillfället går det riktigt bra :)
har kommit in på rätt spår igen efter att ha varit ute och vinglat ett tag. och det är bra, för jag ska fan ha mina magrutor till sommaren :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0