Dag 28 - En hemlighet

Jag har inga hemligheter, jag har verkligen inte det. Sen vet jag ju om att jag inte är en öppen bok heller direkt. Jag undviker att öppna mej för människor. eftersom jag vet att jag redan är alldeles för godtrogen när det gäller andra fast också att jag absolut inte borde vara det. d Och när det kommer till att prata om mej själv håller jag det gärna på en ytlig nivå. Men hemligheter ähar jag inga. Även om jag är rädd för att öppna mej. Får jag en fråga så svarar jag ärligt på den. jag kan inte ljuga. sen kanske jag egentligen inte vill svara.. men jag gör det endå.....jag vet inte ens varför. slltid.

Så inga hemlisar här inte. sen vet jag att jag kan va lite svår att förstå :P

Men om man säger ett avslöjande istället.., och låt oss stanna på en ytlig nivå eftersom jag inte skriver speciellt personliga grejer om mej själv i den här bloggen.. hmm.. sit det låter konstigt hur jag än försöker formulera det.. men jag känner mej mer självsäker i underkläder än jag gör när jag har mer kläder på mej. a ni ser ju själva... det låter ju sjukt jkonstigt. men då är det liksom en mer sann bild av mej.. ellerr.. alltså.. jag kan inte få fram det rätt :P men alltså det känns mer som att man döljer hela sig när man har kläder.. medans i underkläder känner jag mej mer fri. mer som mje.. fyy fan va illa det ser ut när jag försöker få det här i skrift.. menmen. bara ett litet avslöjande sådär. :P

sen visst.. jag skulle ju inte börja gå omkring med underkläder på stan  direkt.. men hemma går jag alltid runt i underkläder, a när jag är ensam iaf :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0