trög i skallen

shit vilket tungt huvud jag vaknade med. Kanske egentligen borde kolla till nacken, men det borde inte vara någon fara.
sitter och väntar på att mina ägg ska koka klart så jag kan slänga i mej min frukost, sen ska jag iväg och träffa cissi :) alltså, ni förstår inte hur längesen det var vi träffades, känns nästan konstigt att träffas igen efter så jäkla lång tid. men helt helt helt jäkla fantastiskt underbart !
så nu ska jag vakna till lite tänkte jag. och kanske ta en värktablett. om några timmar så är det dags att dra sej till gymmet.
och för att inte glömma gårdagens uppdrag med sara, blev bara ett uppdrag. skriv ett brev till dej själv om vad som kommer hända dej under helgen. posta det och läs det på måndagen och se om du hade rätt.
done and done. var väldigt enkelt. eller a kommer ju kännas lite udda att man skickat brev till sej själv. hmm ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0