träning

idag så drog jag och Roger till brottarlokalen och tränade där. det funkar ju det med :)
samtidigt som jag lär mej oc tar till mej och fattar mer och mer. destomer upptäcker jag allt jag gör fel. vilket på ett sätt är väldigt bra det med för då märks det ju vad som behövs läggas lite extra på.
men samtidigt så känns det otroligt stressande med för det är inte långt kvar alls nu :) och det jag tror jag har absolut svårast med är andningen och att hålla mej lugn. men det kommer komma, jag jobbar på det !
Roger slog lite kast på mej med. och på blackbillyboy med. alltså en brottardocka. Gick jättebra :)
här är ett klipp från när Roger kastade mej (hoppas jag fick sno det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0