svettas bäst som svettas mest

Fyy gudarnas vilket svettigt pass det blev. känns riktigt bra. och dagens pass hamnade verkligen i huvudet. jag var lite slö i kroppen men huvudet var med. så det fastnade verkligen. Vi gick igenom hur det fungerar med poäng med, så nu har man ju lite koll på saker känns det som, just nu iaf.
Något som dock känns riktigt svårt för mej att få in är att jag ger bort ryggen alldeles för lätt genom att lägga mej på magen och inte gå direkt upp (i en position jag inte kan namnet på), det är det jag menar med att det är typ som brottning fast egentligen helt tvärt om. har man väl hamnat på mage där så ligger man klistrad tills man blir uppblåst. skulle jag försöka med det nu så skulle jag bli utstrypt på nolltid.. och dessutom såblir man ju aldeig uppblåst.
men passet idag var riktigt svettigt, och jag älskar att svettas när jag tränar :) vi avsultade passet med att kasta mara och kvarn, fick åka på riktigt bra kast idag.
nu slukar jag en proteindrink och försöker komma på vad jag ska packa tills jag åker lite senare idag. hmm. spännande och sjukt nervöst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0