soft soft

spootify i bakgrunden.
tidvis en liten snabbcheck på datorn, men annars fullt upp med städning.
riktigt härligt. otroligt nog haha.
så det blie städa hela dagen lång.
inget jobb idag heller, långhelg nu jag :)
igår vart det en utgång med madde, sara, jennie , moa och några till. Sara och jag var nyktra. resten var ganska snurrig ;) vi var helt enkelt tvungen att gå ut igår :) för kanske 1,5 år sedan så var vi ALLTID ut på onsdagarna. och åtminstone jag madde och jennie. och vi tänkte att det här är sista chansen innan madde flyttar. just nu sitter hon i bilen påväg till göreborg.
fan va jag redan saknar henne. hade hon inte flyttat idag hade hon med största sannolikhet suttit här hemma hos mej just nu. det va ju så vi brukade spendera dagarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0