sjukt långt dag

när jag stapplade hem från jobbet så kände jag att det var nog. så jävla ont ! och till råga på allt så fick jag ju såklart mens när jag jobbade, trevlig suprice sådär... eller inte.
Ringde hc, somnade, dom ringde upp mej. sara följde med mej dit.
fick en remiss till akuten, en ambulans kom och hämtade mej, trots mina försök att få dom att inse att jag KUNDE gå själv så fick jag absolut inte göra det utan fick åka på bår istället, tyckte det var lite pinsamt.
Fick som förväntat ligga sjukt länge och vänta, dom kom och pysslade om mej lite då och då. Dom röntgade mej för att kunna utesluta hjärnblödning. och tack gode gud så var det inte det. hade inte haft en tanke på att det kunde vara en blödning så dom skrämde upp mej rejält när dom började prata om att det kanske var blod som sipprade. Men eftersom det inte var en blödning så blev jag förklarad frisk som en nötkärna ;)
ehehe jo det var ungefär frisk som en nörkärna jag kännde och känner mej.
men trots att sara och jag led av hunger, och bara det att vara i sjukhus miljö i mer än 6 timmar så lyckades vi roa oss genom att rota runt i rummet, eller a sara skötte själva snokandet.. jag låg där jag låg.
nu ska jag sova ! längtat !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. du får inte skrämmas på detta vis. krya på dig och lyssna nu på din kropp. trevlig resa till åland om du nu kommer iväg med din skada. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig:)

2011-06-17 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0