Min fredag

oj vad den gick fort.
jag som hade så mycket att göra..
började iaf med att ligga och mysa i solen.
sen vart det en gympass, mest ben. och ja. jag känner det !! Hela veckan har bena gått och kännts tunga, men nu är dom som blyklumpar, riktigt härligt :) tror faktist jag har lite träningsvärk i magen med ;) vilket egentligen är lite små konstigt eftersom det bara var ett par av övningarna på gymmet som tog på magen ??
efter det blev det ännu mera sol !
sen mötte jag upp sara i björksätra och vi trampade ner till hedåsen och badade med oskar. Sara tog ett snabbdopp, men jag och oskar simmade ut till pinnen. alla som har badat i hedåsen vet väll vad jag menar med pinnen ? dit man simmar men inte längre ungefär :P
det va fan ganska jobbigt att simma ut dit när inte vatten temp. är speciellt supervarm
låg och soltorkade där ett tag sen vart det hem till sara där vi satt och småpratade med hennes mamma och försökte titta på en film, dock ville inte dvdn och tvn sammarbeta så vi drog till statoil och köpte gott sen vidare hem till oskar och kikade på film där. det blev en skräckis. dock var den inge vidare läskig, men heltokej bra.
blev även ett nattdopp på det, fast i högbo. trodde det skulle vara supervarmt i vattnet där. men jag hade fel.men det gick ju att bada iaf :)
Ang. saras och mina uppdrag igår så failade vi ett utav dom.. men vi tar det som dagens uppgift istället eftersom det är så jädra lätt skäms vi lite över vårat failande.
andra uppdraget var atrt vi skulle svara Hey Baburiba i telefonen varje gång den ringde. det klarade vi med bravur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0