Dagens uppdrag - check

Dagens uppdrag tillsammans med Sara har gått ganska fort att göra, mest med tanke på att jag känner mej så stressad, kanske är bra när jag gör det, då tar jag sak i saker lite snabbare. Och nu tänkte jag skriva det här lite fort för jag vill ut i solen.
1. Bryt mot minst två av dom tio budorden

Helt ärligt så lät det lättare än va det var.. eller det var ju enkelt men varken jag eller sara visste vilka dom 10 budorden var, men vår vän wikipedia hjälpte oss med det..
Och jag fick ju till en liten en i mitt förra inlägg när jag uttnyttjade guds namn fast i benämning gudarna, vilket betyder att jag alltså borde tycka att det finns fler ? hmm. jag har försökt missbruka guds namn. fast fan och helvete kommer automatiskt, men flera gånger har jag endå lyckats klämma in gud.
Och eftersom jag tror på folk i min närhet betydligt mer än vad jag någonsin kommer tro på "gud" så borde ju det betyda att jag har andra gudar vid sidan av honom..
sen va det ju det där med att icke dräpa. jadu det lyckades jag fint med ska jag säga. Jag satt nämligen och solade utanför lidl en sväng och där kröp det en massa soldyrkare (ni vet dom där pytte små röda sakerna som ser ut som spindlar) så jag passade på att mosa några såna.. har nämligen hört att man får önska sej något då. och det kryllade av dom. hann nog döda iaf 7 stycken innan jag kom på att resten kanske blev arg på mej och kanske skulle börja krypa på mej. då vart jag snällare och slutade med mitt dräpande, åh herrygud va man kan få för sig.
2. Skriv upp de 10 bästa sakerna med dig och tejpa upp i taket ovanför sängen.

det var fan inte det lättaste, men med lite fantasi går ju allt att lösa.
+ Jag vill prova nya saker
+ Jag utmanar min rädsla
+ Jag ser frammåt (oftast iaf)
+ Jag är tydligen världens underbaraste människa med tanke på alla underbara människor som finns i min närhet
+ Jag är självständig
+ Jag är snäll
+ Jag kämpar
+ Jag vill hela tiden bättre
+ Jag utvecklas
+ Jag försöker
så nu sitter det i taket ovanför min säng. ser förjävligt ut för jag har kluddat en massa. men det blir säkert bra. ser dock inte vad det står för nå när jag ligger ner i sängen. men det är säkert peppande på nå vis.
3. Öva kyssteknik på din egen hand.

Har sparat den till skrivandets stund..men det gick ju bra det där. inte alla som har den turen att få kyssas med mig inte. min hand hade det. smakade dock inte jordgubb av den, snarare typ diskmedel, ja ni kan ju gissa vad jag precis har vart duktig på att gjort.
hur det går för sara kan ni läsa här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0