blev ingen träning på kvällen

blev inget träningspass på kvällen.
fick höra att brottarklubben hade brottaravslutning, det vill säga spela brännboll.
Fick med mej mia :) så jennie kom och plockade upp oss.
vi fick vara med i team nellie ! :) vi vann ! eller a egentligen så förlorade vi.. första matchen. men vi fick en returmatch och den vann vi.
jag kan ju inte direkt stoltsera i min bollhantering då jag inte kunde plocka en enda boll, det är illa.
inte kunde jag slå bort bollen i början heller. men det tog sej till slut och jag lyckades med en varvning ;D vrla få med något bra jag lyckades med iaf.
nu avslutar jag min kväll med lite godis. 14:- rätt lagomt. så det känns helt ok, på en helt ok matdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0