sw sm så jäkla glad !

kom hem från en lån bilresa för ett par timmar sen. Har varit i halmstad på sw sm i helgen tillsammans med Roger och Mia.
vi åkte dit i fredags, en lång bilresa.. sov typ hela resan ner.
vi bodde i en liten stuga på inte alls många kvadrat, ett badrum, ett litet rum med en våningssäng och ett litet kök med en våningssäng. sängarna var varken stabila eller hela, det mesta där inne var nog lite halvtrasigt. och tv:n vi fick leva med var en ja.. väldigt väldigt liten tv, tillochmed så att jag kunde imponera med den jag har hemma, typ. men det var iaf en inbyggd vhs i den ;)
lördagen.. var dgaen jag skulle tävla. jag ställde upp i både 60+ och i den öppna viklassen eftersom jag vela bli garanterad 2 matcher.. förlorar man en match åker man ju ur så jag vela vara säker på att jag inte bara fick 20 sekunder på mattan.
efter tre matcher tyckte inte att det var så smart eftersom jag var helt död, efter finalen då jag lyckades ta mej enda till silvret tyckte jag ännu mindre att den öppna viktklassen kändes lockande.
fyra matcher till och ännu ett silver :)
död i kroppen är jag fortfarande, men det känns så jäkla härligt ! synd bara att en av dom sämsta matcherna skulle visas på tv. andra finalen jag förlorade hade dom hellre fått visa. trots att jag vart tvungen att klappa i den.
men jag tycker att det är sjukt coolt ! två andra platser, två silvermedaljer !! jag började med mma i början av året och strax innan den första (av två hitills) sgl tävlingen började vi inrikta oss mer på subbmission. för åtta veckor sen så bestämde min tränare roger att jag skulle vara med. och sen har han tränat mej i styrka, subbission.. ja i allt ! + att tre veckor gick bort till tvinspelning och skada.
jag är absolut 100 på att jag hade den absolut bästa tränaren inför sm och den absolut bästa coachen under sm !!
utan han hade det bara varit 20 sekunder på mattan för min del !
mia och roger lovade mej att dom skulle ta ett dopp i havet med, det tog ett tag, men tillslut så var dom i dom med :)
måste ju även nämna att madde kom dit och kollade, stöttade och fixade mitt hår :) var riktigt roligt att träffa henne. vi hann dock inte träffas så mycket eftersom jag inte hade så mycket tid att sitta still. men jag är jätteglad att hon var där :) hon vart lite sugen hon med ;)
får väll se om jag vågar lägga upp nå filmer sen :P
men nu ska jag snart kika på film så:)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. shit vad kul att det gått bra för dig, men det visste vi ju redan, alla utom du själv.nu måste du börja tro på dig själv, du är duktig på det du gör. vi ses imorgon, då får vi surra lite mera. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns.puss och kram älskar dig hejdå:)

2011-07-03 @ 20:25:30
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

fan vad bra! grattis :D

2011-07-03 @ 23:55:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0