Måndag

Klart man vaknade upp och kände sej totalt död ! skyll dej själv heter det ungefär. Somnade strax efter tre inatt. inte så smart kanske. men jag kom ju upp när jag skulle ;D
Kerstin hade frågat mej om jag vela komma och äta frukost med henne på hotellet, klart att jag vela det ! :) Riktigt gott var det att äta frukost idag :)
efter det hade jag tänk springa till pappa men det blev en superrask promenad istället och väl när vi var där så stökade vi omkring totalt. Total framgång tycker vi :) kan ju tala om att det tog en del på krafterna.. och för att inte säga allergin ! jäkla massa damm där. fyy satan andas fportfarande inte bra efter dom där timmarna vi var där.
Var även förbi mamma idag, blev bjuden på mat. Det var nämligen hennes och håkans bröllopsdag idag. Så det blev mat och äppelpaj ;) mumms ! lekte även en massa med hundarna. jäkla bitmärken jag har på handen efter att lillvovven har slitit sönder den.
sen fort ner på stan där jag mötte upp kerstin vid kapphal, vi skulle köpa nya jobbtröjor. hittade inga där, och hittade inga på lindex. men på team sportia så köpte vi pikétröjor. dom är ju rätt mycket svetttåligare än skjortor.. och det går helt enkelt inte att jobba i skjorta på sommaren.. man känner sej ju inte speciellt fräsch med världens svettfläckar, vilket jag vill påstå att är omöjligt att undkomma i våra vanliga jobbskjortor.
En trevlig fika på det, kladdkaka för min del (jäkla massa fikade för min del idag, jag som tänkte börja tänka på vad jag stoppar i mej igen.) men himla gott var det och riktigt trevligt sällskap. kerstin är en helt underbar människa ! önskade att vi jobbade lite mer tillsammans. men det är ju näst intill aldrig. när jag jobbar är hon ledig från hotellet, och när hon jobbar är jag ledig.
Nu sitter jag hemma. tänker hoppa in i duschen. ganska trött redan nu. skönt det. för jag tänker lägga mej tidigt.
stället för 7-10 jobb imorgon så börjar nu 05.30-1300. känns bra, men vet också att jag kommer bli jäkla trött fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0