Dag 3 - 10 saker du älskar

1. Jag älskar mina vänner och min familj. Utan dom, inget jag
-kajsa, en av alla fina underbara människor som finns i mitt hjärta
2. Jag älskar att träna, fyy fan vad tråkgit livet skulle vara utan träning
-svett ! är väll sjukt härligt när man känner hur svetten sprutar. ja om det är när man tränar..
3. Jag älskar skor ! fast kärleken till skor har svalnat en hel del, iaf på klackfronten.. fast lika glad för det är jag men gladast är nog min plånbok
- tror jag gillar platta skor mer nuförtiden
4. Jag älskar min kamera, eller a okej.. ja hade kanske velat ha en helt annan kamera.. helst en systemkamera. men nu har jag inte det.. men jag älskar min kamera ändå.. den är viktig.
- en bild från min kamera
5. Jag älskar godis, vi har våra dispyter och det är verkligen en hat-kärleks relation vi har. men när det kommer till kritan så älskar jag godis fast jag önskade att jag inte gjorde det.
den ständiga hat-kärleken
6. Jag älskar sommaren, en massa sol och bad ! får bara se hur pigg jag kommer lyckas vara om dagarna nu när allt jobb sätter i gång, säger väll ses i september på en gång ?
-sommaren -09 spenderades det mycket tid tillsammans med Ana på stranden
7. Kaffe ! ja jag älskar kaffe och jag är helt övertygad om att kaffe älskar mej !
- oväntat besök ?
8. Jag älskar bra filmer det vill säga alla jake gyllenhaal filmer , disneyklassikerna, bra animerade, fightfilmer, dansfilmer, tragiska filmer, psykiska skräckisar, konstiga kärleksfilmer (ex.500 days of summer), roliga filmer (ex.baksmällan).. jag älskar många filmer
9. Jag älskar böcker, underbart att ligga i sängen eller ute i solen och vara helt fast i en bok !
10. Och på något jävla underligt sätt så tror jag att jag älskar motgångar.. utan motgångar slutar man upp att reflektera över det man har. visst när man väll står i skiten så är det väll ingen älska känsla precis. men man tar tag i saker, försöker lösa saker. gör allt man kan för att få medgång till motgång. och när man lyckad få medgången såkan man glädjas över motgången

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vi måste ses snart!! ♥

2011-07-09 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0