Mars 2010 - En tant kom till världen

Blev en hel del shopping under mars månad. Kanske en liten schopaholic som bor i mig kanske?

Dhw började sändas på kanal 5 igen, så tisdagskvällarna var bänkade i soffan tillsammans med madde. Som jag förövrigt spenderade den mesta av den resterande tiden i mars med.

Började på en soppdiet.. moraliskt stöd. En vän opererade käken och var tvungen till soppdiet. Jag tror man måste vara tvungen för att överhuvudtaget klara det. inte ens en vecka klarade jag av att leva på soppor. Usch ! värsta veckan i mitt liv kanske, inge tuggande ;)

Bakade lite olika grejer. insåg att man kan ha ganska kul i köket liksom. riktigt avslappnande att baka ju. varför hade ingen berättat det för mej ?

Jag fyllde ju år med ja. 21 år för att vara exakt. Med vännerna firade jag genom att ha sexpart. en tant kom hem och visade lite grejer så att vi fick shoppa loss och klämma lite sen.det var trevligt.
vart utgång med, såklart. trevligt trevligt.

Jag fick en massa fina presenter. Och älsklingen som får för sej att maxa på ibland.. han gav mej en cykel. en supercykel :) som har använts flitigt.

Var och tittade på nybörjargruppen i brottning, blev så stolt över nellie som jag tränar. Hon var grym där uppe på mattan. fast hon fick möta killar som var större än henne ( i nybörjargruppen är det inte könsindelat som det är annars) fick en spricka i stortån på en brottarträning.. det var inte jätteskönt.

Jag började en utbildning genom marknadspunkten. En service (handel&hotell) utbildning.
Där träffade jag en massa ny ansikten. Väldigt trevliga människor. och en del av dom ligger varmt om hjärtat idag.

Men tyvärr var mars en såndär månad när jag inte riktigt kännde att jag orkade fullt ut. utmattningen sög tag om mej. och jag kanske inte orkade vara världens bästa flickvän. lättretlig och ledsen.







Madde och jag hade även en "fjortiskväll" fyy satan va kul vi hade, och snygga var vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0