Måndag

Måndag morgon, och idag blir vardagen sig lik igen. vare sig man vill det eller inte.
förra veckan var en kort vecka.
nu är det praktik 5 dagar som gäller. och jag känner mej så fruktansvärt trött.. men jag har ju så trevligt med folket där trots att det ibland känns jobbigt i kroppen.
tänk om jag aldrig slutar vara trött?

efter praktiken idag har jag lite tid att döda. blir ev. badning med charlotte (dock ingen simning eftersom simhallen har stängt nu) eller så tänkte jag rensa garderoben.
och ikväll blir det nog ingen brottning för mej. Utan det blir MMA istället. det handlar om att prioritera rätt och det tror jag att jag gör så som klubben ser ut nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0