Maj 2010 - bara en Ö i havet

Började maj månad med shopping i valbo tillsammans med min trogne vän charlotte.. man vet att det kommer nli en bra månad om man börjar den på ett sånt sätt ;)

Var tänkt att jag och alexandra skulle börja ut och pringa. blev inte mycket av det då jag tror vi var ute i spåret 2 gånger tillsammans. där kan man snacka fail !
Men vi hade ju iaf mina lunchraster tillsammans och käkade keldas supergoda soppor dagligen. perfekt att dela upp den på två personer.

Daniel och jag hade en bråkig period under maj månad. inge allvarligt. Bara något som fick oss att vakna till lite. Jag tror att vi båda två behövde det.
i var till Åland en sväng med älsklingen och jag. vi hälsade på pappa och hans tjej. Det blev storköp av godis hem. men även havregrynsgröt eftersom jag bara äter finsk havregrynsgröt. Riktigt supermysig helg. med mycket romantiska inslag ;)

daniel hann även med att skämma bort mig lite och gav mig reeboks nylanserade skor reebok easytone. dom man ska få så snygg rumpa av. så passade på att promenera lite mera än vanligt. För att vara exakt 60 minuter varje morgon med madde.

Gick på musikaltreornas slutföreställning med kajsa. mycket trevligt sällskap och mycket trevlig föreställning.

Brottning hade avslutning, vi spelade brännboll . kommer inte ens ihåg vilka som vann. men kan ju låtsas som att det var mitt lag.vilket det nog kanske var.

Hade en supermysig vinkväll med Alexandra som var mycket viktig att vi hade. Bara för att ha lite tid för varandra.

Och eftersom sommaren började närma sig så skaffade jag badkort och började simma, det simkortet kan jag ju tyvärr erkänna idag att det inte blev så välandvänt, som tur var så var det bara ett 4 månaders.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0