Lika av varje



Isodieten.
började med den idag.
Tänkte bara kolla hur pass "bra" den stämmer.
tror inte riktigt på den. men om resultatet är vad den lovar så kommer jag gå ner en hel viktklass lagomt tills min andra brottartävling för året är. Så bevisa mig gärna fel ;)
Dieten i sig är enligt mig ingen diet eftersom jag ser dieter som "svält" men jag kommer äta nästan dubbelt så mycket som jag vardagligen gör. Eftersom jag ofta hoppar över viktiga mål och ofta äter fel.

så det jag ska hålla mej till är detta 33% system. Äta fem mål om dagen. Inte äta socker eller sötningsmedel. Mycket vatten. Motion och lite annat. Låter inte så tufft just nu. men om en vecka kanske jag inte är så kaxig eftersom jag antagligen kommer ha sjuka begär efter sötsaker och typ äggröra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0