jobba när andra sover

japp då ska man iväg och jobba nu då.
känndes tungt att kliva ur sängen imorse kan jag lova.
men det ska gå bra, överfullt hotell idag och imorgon. nån cup. vet inte i vad. men det lär väll märkas. ett X antal av gästerna kommer vara barn, kul ?

efter det så har mammat bokat upp mig och daniel.
och även efter det så har vi planer. då måste vi in till valbo en sväng.
ja mer vad jag ska göra får ni veta senare.
men när allt ät klart så ska jag iaf förhoppningsvis hinna med en solning. Älsklingen kanske ska med ? han är lite blek av sig ;)


Såhär ska en kille se ut ! alltså jag menar inte se ut se ut. men en sån där tatuering på bröstet och höften borde vara obligatoriskt för alla boys. Om inte annat så skulle det vara en morot för dom att pumpa tuttarna på gymmet lite mer ;) så snygga tattoos !

Kommentarer
Postat av: anna

hejsan va står det på hans bröst ? :)

2011-10-24 @ 06:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0