dåligt med uppdatering, ja vet

tog en dag ledigt från bloggen efter att motvilligt tvingats ut på krogen.
och självklart också glömt min kamera hemma.
Själv var jag nykter, jag drack två glas vin hemma hos lenita i början av kvällen. och en drink på krogen.
inget som märktes av direkt.
hade supermysigt hos lenita när vi hade våran vinkväll, långt innan jag hade tankar på utgång.


vi började med ett glas sprarkling, Chapel Hill. Drack ett glas på nyårsafton med min älskling. Ett glas i champagne glas kan jag tycka att är gott. men nu.. i rödvinsglas smakade det inget annat än alldeles för sött. det gick verkligen inte att dricka skiten ;)


Så jag öppnade ett annat vin, twisted. Smakade hemskt illa ! riktigt surt. Kan ju ha varit lite för att jag inte var så sugen på vin för stunden. Men det vela sig inte ner.


fina lenita


vinet smakade blääää !


men med kex går allt ner

Sen åkte jag hem, i ton om att jag skulle få sova. men inte då. när jag kom in möttes jag av älsklingens små boys. så min kväll var tydligen inte över, tyvärr.
men det gick sig ändå. Lenita kom som ett skott till undsättning och följde med på den händelselösa kvällen.


älsklingen är alltid lika kärleksfull mot hans vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0