Båtade med födelsedagsbarnet

Jag var på kryssning till Mariehamn söndagen- måndagen.
Jag åkte iväg med Älsklingen, mormor, morfar, syster emma och hennes pöjk Johan.

Bussväntan var otroligt lång när vi skulle dit. bussen var försenad ca 45 minuter. så vi stod och frös. trodde att jag skulle dö ett tag och var helt seriöst på väg att vända hem och skita i alla pengar vi redan lagt ut på resan.
(förbetalat maten osv.). den kom ju trots allt tillslut.


mormor och emma, så fina båda två


mormor, emma och jag


älsklingen


vi började resan med lite mouserat


mormor, johan och emma


min underbara älskling som är världens finaste


älsklingen låtsas dricka mouserande


mmm mums


jag och älsklingen har gjort oss fina


sitter och väntar på maten


min förätt !! MMMMMMUMS!! pilgrimsmusslor


blev vitt till min middag


fisk blev det som varmrätt för min del (daniel smaskade på oxfilé)


man måse ju prova det mesta när det finna att välja på !


jag och mormor


min älskling hugger in :)


mormor smaskar på efterätterna


me and my


mormor och morfar (födelsedagsbarnet)


johan och emma


vi fick shootar när vi skulle betala (maten hade vi förbetalat vid bokningen som tur va, så vi betalade bara för vinet och ölen.. annars hade notan blivit 4 siffrig/per par)


dom va skitäckliga


jag och systeryster dansade


det var roligt


mormor och morfar var fina när dom dansade, och älsklingen tyckte att morfar a.k.a Affe va en riktig stekare på dansgolvet


jag och mormor


mouserande vin till frukost?? tydligen en bra start på måndagsmorgonen


min frukost :) åt mera ;) men dom hade riktigt äcklig äggröra. tur att princess har den bästa !


fint med frukost


emma och johan


daniel var lite trött


grabbarna tävlade lite ;)


mormor, emma och jag


världens finaste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag.


emma, morfar och jag


vi fick lära oss av mormor och morfar att det var viktigt att komma av först. vi förstog aldrig varför..


ormor fick en hatt av någon jag vet inte vem

resan var iaf superkul !!!! måste göras om !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0