April 2010 - våren firas in

Det viktigaste under hela april var att jag klarade 100 dagar utan snus, en milstolpe för min del.

Solade, solade, solade. Tydligen var det viktigare att vara brun den här tiden på året än att träna hårt.
Fast jag tränade såklart också en del.
Var på en brottartävling, vägde ynka 70kg men fick gå upp till kv78 där jag kom tvåa, helt okej. Det var en rolig tävling. Kanske mest för att jag fick träffa min moraQueen. Inget man gör varje dag.

Utbildningen (handels och hotell) gick jättebra, och under den här tiden hade man fortfarande inte insett vilka jävla bluffar det stod bakom den. I april trivdes jag som fisken i vattnet och tyckte att utbildningen var första biten i ett nytt pussel.

Fick en ny favoritglass (som jag åt flitigt) med smak av bubbelgum

Va kan man säga. Jag fick ringorm den här månaden. skit ! det tog fruktansvärt med tid från träning för mig. och kliade så att jag höll på få fnatt. Älsklingen smittades han med. och jämfört med honom så hade jag det lindrigt.
men tiden som blev över fördrev jag glatt med madde på kvällarna. gotta och film. väldigt bra sätt att deppa över ringormarna.

Hade även en supertrevlig utgång med Cissi and "The grabbs". Det var nog den kvällen som verkligen tightade till Cissi och mej skulle jag tro.

och på tal om utgång kommer man in på alkoho, och på tal om alkohol så kommer vi in på invigningen av våren som jag hade tillsammans med Alexandra till sammans med ett par alkoläskar. mycket fin eftermiddag kan jag säga.
och ett mycket bra sätt att njuta in våren med.

Och inte för att glömma att jag lärde daniel blåsa bubblor med tuggumi. Fick hans första på både film och bild. efter att han har kämpat i flera års tid utan att någonsin lyckats så lyckades jag lära honom (idag har han faktist lyckats gjort två till, så totalt fyra bubblor).. det kommer ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0