2010 - Bara det bästa finns med (nr 2)

Snus ! Efter att ha snusat i ca 8 år sa jag hej då till mitt beroende.
självklart så var det svårt. det var bland det svåraste jag gjort i mitt liv.
men nu har jag varit snusfri i över ett år.
jag kan fortfarande bli sugen. men jag låter mej inte falla för frestelsen. Jag kan verkligen känna stolthet. För ni som också har slutat snusa vet hur mycket det krävs, även ni som försökt sluta vet hur svårt det är.

I början känns det som att man måste klara av att andas utan luft för att kunna leva utan snus. det känns lika viktigt för överlevnaden. Man har ingen kontroll på sig själv den första tiden.

men det är så värt det när man vet att man klarar det. Även fast det skulle vara gott med en generalportion ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Då kan det bli kört ganska fort mig alltså, rygg vill man ju verkligen inte hamna på, det är ju det första man tänker på :D. Vad ska man göra för att vinna en mma match då? Vill verkligen testa det någon gång :)

2011-01-14 @ 14:01:37
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0