vill bara kunna krypa ner

åh vad jag vill krypa ner under täcket igen !
men jag vet att även om jag skulle göra det så skulle jag inte somna. Jäkla skit att jag inte kan somna om.
Eller det kanske är bra just nu.
Jag är så sjukt trött..
men ska väll kanske försöka borsta håret och så åtmninstone. Jag som brukar vara så duktig på att lägga mej i tid haha.

aja. om några timmar är det över. då har jag förhoppningsvis blivit pigg. så då blir det antingen hem och städa (alltså hem hem, inte hit hem) eller träning.

och idag tänkte jag inte vara en lika stor jävla klant på jobbet som igår. värsta dagen någonsin, eller a värsta morgonen. resten av dagen var måde helt okej och riktigt trevlig.


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja om du vill så är du ju välkommen hem till oss en sväng, det var ju ett tag sedan sist,saknar dig. puss puss :)

2011-02-17 @ 07:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0